mandag den 12. december 2011

Jeg viste det godt!!

Viste godt at jeg har en sød og betænksom mand.


30 stk. Prinsesse Irene tulipaner kom manden min hjem med i torsdags!!! ER de ikke bare vildt flotte, og så hele 30!!! Har altid synes at 20 stk er fantastisk flot i Alto vase men nu hele 30!!!!

Fredag var jeg en tur forbi først patchwork-huset

Jeg har planer med de to stykker stof, en plan som skal laves i Januar, så lige nu vil jeg bare nyde stofferne inden jeg klipper i dem.

Dernæst var jeg et smut forbi Ilva, og faldt totalt for disse to søde elefanter.


Satser på at pille snorene af (skal bare lige overtale Cirkepigen først) og så skal de stå fremme, synes nemlig ikke de er specielt julede.

Mit sidste besøg var ved Patchwork butikken, der har jeg aldrig været før, men rigtig fin butik, men et stort udvalg, bl.a. af Kaffe Fassett stoffer.

Her købte jeg:



De første 3 stk. var på tilbud, 59,- kr. pr. meter - BILLIGT, så de kunne godt komme hjem på lager!!
Det grønne og pink - ja endnu en plan!!! og det sidste julestykke - det var bare så flot, så jeg måtte.......


Se hvad jeg fik, da jeg betalte for stoffet, to søde mønstre og fine linialer til symaskinen - det var ikke dårligt!!!

Nå ja, så blev jeg fristet af denne her.


Det synes Hanne godt om, og straks lavede hun et kit og sendte det til mig.


Der er nok af planer at tage fat på, og samtidigt er jeg jo også igang med Hannes jule DHD, ved at strikke en
vinnisse som den Marianne har lavet.

Selv med alle de planer er det ikke rykket særlig meget, for Cirkepigen har spillet Volleyball hele weekenden og jeg har set på og manden min har hjulpet. Fortuna's julestævne er en fast tradition og været afholdt siden 1976 - har dog ikke deltaget alle de år!!!! Smiler

Måske jeg når lidt løbet af ugen - håber det.

11 kommentarer:

  1. Marlene,

    Var ikke i tvivl om, at du har en sød og betænksom mand ..... blomster og bil!
    Er du også begyndt at drømme om julegaven ...?

    kh pia

    SvarSlet
  2. Lækre indkøb du har fået gjort. I Patchwork-huset kan man sagtens blive fristet ;-)
    Ja nogen gange ønsker man sig bare flere timer i døgnet.

    SvarSlet
  3. Er det ikke skønt med sådan en overraskelse - kan godt forstå du er glad for ham.
    Godt at se du havde en god tur, selvom du blev "svigtet" og jeg skal love for det er nogle super ting du har købt.
    Nu må jeg så have tålmodighed til det færdige resultat kommer på bloggen.
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  4. wow en masse fede ting du har fået eller købt :)

    SvarSlet
  5. Super indkøb :O)
    Bliver sjovt at følge dine projekter.
    Kh. Kirsten

    SvarSlet
  6. Fine ting du har købt og søde gratismønstre du fik med. En meget smuk buket du har fået af manden din.

    SvarSlet
  7. hej sødeste

    Han er nu en guttermand ham J.
    så smukke tulip's han har købt:O)♥
    og 30 er da vildt mange ...
    Super fede stoffer du har haft med hjem fra ø'en ...
    det var vist godt du ikke havde "nogen" på slæb for så havde du da ikke nået alle de butikker ...
    dækkeservietterne fra Hanne er vildt smukke forstår du faldt for dem :O)

    kæmpe kram♥

    SvarSlet
  8. Nøøjjhh du har mange planer, men du er jo også kreativ og god til at få noget fra hånden, så det skal nok gå.

    SvarSlet
  9. Skøn skøn buket du der har fået af manden din:O)...og sikke flotte stoffer du nu har på lager,spændende at se hvad det bliver til.....

    Kram Birgit

    SvarSlet
  10. Skøn buket at blive overrasket med. Heldige dig.

    Fine og lækre indkøb du har gjort. Jeg kan godt lide det julede med nissestøvler på. Hvad mon det bliver til ??

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Jeg kan ikke finde mailen fra dig nogen steder. Vil du prøve
    Marianne.Helstrup@tdcadsl.dk

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.